Mitt nya hälsosamma liv!

Jo, det är så sant som rubriken på detta inlägg låter! Nu har jag lyckats leva detta "nya liv" i två hela månader snart och jag gör framsteg, det vill jag lova! Börjar närma mig mitt första mål (som jag satte upp för mig själv i början av Januari) och det innebär att det bara är 1 ½ kg kvar tills jag har gått ner 10 kg. :) På två månader. Det är väl inte fy skam?

Och mer ska det bli!

Min kläder börjar bli för stora, tappar nästan byxorna, känner mig mycket lättare och mycket gladare! Visst känns livet fortfarande tungt och jobbigt ibland, det gör det säkerligen för alla... man har ju sina dagar... men det känns ändå som att mina sådana dagar har blivit färre! Och det är underbart! Det är verkligen härligt.


Längtar tills det blir sommar nu och hoppas att jag satsa på bikini i år... för första gången på typ 8 år! ;)


Kommentarer
Postat av: Morsan

Whooohoooooo! <3<3<3

2010-02-26 @ 19:33:42
Postat av: Cladden

Fasen, va bra! PÅ två månader!! You go, girl....

2010-02-27 @ 13:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0