någon mer än jag som lyssnar på fun?

Bahhhh, jag blir galen. Läste igår kväll att ett av mina favoritband (Fun.) kommer till London i Mars!! Det är deras första spelning ever i London/på den här sidan och världen... och det kan dröja minst ett halvår innan dem kommer tillbaka igen för i sommar/höst ska dem turnera med Paramore i USA. Därför borde jag ju verkligen ta och åka till London och se dem! Biljetterna var rätt billiga, Ryanair är rätt billigt men frågan är... vem ska åka med?

Känns just nu som att jag är den enda i hela Sverige som lyssnar på Fun. Dessutom har konserten (eller rättare sagt stället där konserten är) 18 års gräns så jag kan inte dra med mig min ständiga vapendragare, Joline, heller. Bajs!


Check them out: http://www.myspace.com/fun 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0