Alice i Underlandet



"There is a place. Like no place on Earth. A land full of wonder, mystery, and danger! Some say to survive it: You need to be as mad as a hatter. Which luckily I am."


Det var längesedan jag längtade så här mycket efter att en film ska komma ut på bio (en film som inte är en Harry Potter film dvs). Alice i Underlandet,  en film av Tim Burton!! Skådespelare som Helena Bonham Carter, Christopher Lee, Anne Hathaway, Alan Rickman och så självklart, Johnny Depp som 'The Mad Hatter'. Kan det bli bättre än så?

12 Mars står det att den ska ha premiär i Sverige och jag kan knappt bärga mig!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Kimmers !!!

Läget? Du, jag är i stort behov av ett butiksjobb. Om du hör nåt....kan du typ let me know....Please.

Kram på´rej. Ps när lönen kommer tittar vi in för att fixa nya vinterpjucks till Kieron.Ska se till att du jobbar då så vi får ses en sväng:)

2010-01-13 @ 14:18:42
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0