god morgon alla glada!

Hej och hå! Hur är läget där ute i vårt avlånga land? Bra hoppas jag. Själv känner jag mig på topp idag. Klockan är 10:54 och jag har redan varit på gymmet, duschat, lagat mat (fixat två lunchlådor) och ätit frukost! Börjar jobba kl 12 och känner mig laddad inför detta.

Känner mig nästan som en helt ny människa, hahah, men bara nästan... men allting känns lite lättare på något sätt och jag är självklart mycket piggare. Skön känsla! Och idag var dessutom min första dag utan min 'Anna Skipper' (som jag kallar henne) på gymmet, idag fick jag klara mig helt själv och det gick prima! Jag gjorde till och med alla sit-upsen - det som jag tycker är värst av allt!

Fan va bra jag känner mig! WHOOHOOO!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Va kul!!<3 =D

2010-01-08 @ 13:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0