klarar jag detta, mån tro?

Jag sitter här och försöker göra upp en plan... tror ni jag skulle kunna lyckas spara 4000 kr i månaden? Har kört på 2000 det senaste men det har gått sådär nu de sista två månaderna då jag har varit tvungen att låna lite från sparkontot osv. Men det kändes ändå som att det knappt hände något på sparkontot... 4000 låter väldigt mycket men jag kanske kan klara av det.

Ska nog ta och lägga upp en budget.


Vet inte riktigt vad jag sparar till ännu men något storslaget ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Morsan

=D Go girl <3

2010-01-28 @ 12:39:48
Postat av: Mattias

hej shit va fin blogg du har, hur är läget idag? =)

2010-01-28 @ 12:53:18
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0