kära feber och telia,

http://feber.se/teliamax25/


Jag behöver en ny telefon.

Min nuvarande mobil håller på att ge upp. Skärmen är trasig. Den dör när man råkar stöta till den. Knapp 3 fungerar inte alls så jag kan inte skriva D, E eller F... väldigt jobbigt då mina vänner knappt förstår vad jag skriver i mina sms. Den håller på att driva mig till vansinne. Jag håller på att spara pengar till en USA resa (åker om en och en halv månad) och har inte råd att köpa en ny telefon just nu... vill inte köpa första, bästa, billigaste skit telefon. Vill ha något riktigt bra!

En iPhone hade varit perfekt. Då skulle jag kunna twittra när jag är i USA och hålla min familj+ mina vänner uppdaterade om min resa! Och dessutom skulle jag inte behöva oroa mig för att telefonen ska lägga av totalt när jag är där. Snälla, snälla, snälla. Jag kan intyga att jag behöver det här mer än någon annan just nu.


Jag ber på mina bara knän ;)


http://feber.se/teliamax25/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0