kärlek


Så skriver Hayley Williams - sångerskan i Paramore - på sin twitter idag. <3 Oerhört mycket kärlek till henne och till hela Paramore! Jag hoppas verkligen att jag får chansen att se dem i Los Angeles när dem är där... dem ska faktiskt uppträda i L.A. den 19:e September och då är jag faktiskt på plats. Bara kolla om min roommate är intresserad av att gå med mig! :]

Och så fick jag äntligen se Paramore igår. Det var lika bra som jag hade väntat mig om inte ännu bättre. Blev definitivt inte besviken - som jag skrev igår jag skulle gärna se dem om och om igen. Det var värt väntan om man säger så även fast jag hade önskat att deras show kunde vart lite längre men men... det är ju så med festivaler. Artisternas set är ju inte lika långa som på vanliga konserter.


I alla fall... back to Paramore. Deras skow fyllde mig med så mycket glädje och energi att jag tror (och hoppas) det kommer räcka hela sommaren! Yesss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0