så oerhört kul

Jag ska ju som bekant kolla på Pink på Ullevi i Juni. Har vetat enda sedan jag bokade biljetterna för några månader sedan att Takida ska vara förband... och visst. Takida. Det är väl helt okej! Inte mitt favoritband precis (låtarna har blivit för uttjatade på radio) men va fan, det är roligare med ett förband som man faktiskt känner till och kan sjunga med i några låtar.

Men så nu idag läser jag på Aftonbladet.se att självaste Good Charlotte ska vara förband också!! WHOOO to the motherfucking HOOOO säger jag bara! ;] Hur kul som helst. Jag gillar Good Charlotte. Good Charlotte har bra låtar. Jag gillar dem i princip lika mycket som jag gillar Pink så det blir ju kalas detta här!!


 

Min bästa Good Charlotte låt = The River!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0