att slöa eller att inte slöa, det är frågan...

Ibland är det så jävla svårt att få tummen ur och faktiskt pallra sig iväg till gymmet. Varför är det så? Idag är det en sådan dag till exempel. Kommer hela tiden på nya saker jag bara "måååste" göra innan jag går och så skjuter jag på det. (det här blogg inlägget till exempel, mycket roligare att skriva detta än att gå till gymmet....?) Varför blir det så? Jag har ingenting emot att trä, tycker till och med att det är kul och det tar mig endast två minuter att gå till gymmet. Så jag kan ju inte skylla på att det är långt att gå eller att det tar evigheter att ta sig dit...

Ändå är det som att någon sorts spärr ramlar ner ibland och det är bara omöjligt att komma iväg. Knasigt att det kan bli så.

Men jag ska verkligen ta mig i kragen alldeles om en stund och gå dit! Funderar på att sola idag dessutom. Hade varit gött med lite färg börjar bli rätt trött på att mina ben är lika vita som snön... känns inte så kul. Hoppas lite på tö snart och medans snön sakta försvinner så tänkte jag att mina bleka ben skulle göra det också. Ingen dum idé va? ;)



Dagens låt: Headlights - Now, Now Every Children ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0