i liked it better when you had no heart

Är det någon som vet vad TV programmet "Förkväll" går ut på? Är det menat att det ska vara som en soft start på kvällen eller vad? För jag känner mig bara stressad när jag kollar... tusen flamsiga programledare som bara är jobbiga och töntiga. Jag förstår inte.

Annars har jag haft en kort dag på jobbet. 10-16! Jätteskönt att inte jobba till stängning! :) Det var en lugn dag, hade hellre suttit ute i solen faktiskt. Trevligt att se solen igen förresten en riktigt vacker vinterdag har det varit idag. Känns som att jag är den enda människan i Borås som faktiskt gillar all snö. Haha. Men den får faktiskt gärna försvinna snart, nu är längtan till våren lite större än kärleken till snön.


Ikväll blir det nya avsnitt av The Simpsons på 6:an, säsongs premiär av Desperate Housewives och start för den nya serien Cougar Town! Äntligen är de bästa Tisdags TV-kvällarna tillbaka! Som jag har saknat dem! Speciellt Desperate Housewives... dem ska då alltid sluta sina säsonger med värsta tänkbara cliffhangers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0