i wanna be a billionaire so fucking bad.

Ibland känns det som att det kanske inte är meningen att något ska hända i mitt liv. Att jag bara ska gå här och gnata tills jag dör.


Jag vet. Man ska aldrig säga aldrig... och om jag så gärna vill att något ska hända så får jag väl se till att det händer. Jag vet detta... men snälla, låt mig ha en negativ dag då jag tycker att allt är pest och då jag helst bara vill sjunka ner genom jorden för att aldrig återvända. Man måste få lov att ha dagar då man tycker att ens vardagar är så jävla tråkiga att man bara vill spy, eller hur? Samma skit varje dag.

Tro inte någonting nu. Det är inte så allvarligt som det låter... har väl bara en dålig dag idag. Kommer det dessutom 20 cm snö som folk säger så kommer jag bli så pissed off att jag exploderar!


Dagens låt är i alla fall Billionaire med Travie McCoy och Bruno Mars! Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0