moodswings x3000?

Jag lider nog av allvarliga humörsvängingar? Igår var jag på ytterdåligt humör (i alla fall på morgonen/förmiddagen) och idag är jag på ytterst bra humör. Visst, kanske fortfarande lite bitter över vissa saker men va fan, jag kan ju inte sitta och deppa varje dag. Det hjälper ju ingenting! Fast ibland känns det som den enda utvägen... you know?

Idag har jag däremot varit ute på promenad i det alldeles UNDERBARA vårvädret med BÅDA mina syskon! ♥ Oerhört mysigt måste jag säga. Vi gick upp till mormor och morfar för att säga hej och dels för att Robin skulle låna deras bil. Hämtade upp lite saker på vägen hem och nu sitter jag här och väntar på att det ska bli kväll och att Fanny och Kerstin kommer hem till mig. Har inte träffat dem på typ två månader (alldeles för längesedan om ni frågar mig)... vi ska käka tacos och kolla på Melodifestivalen!

Kan väl även passa på att berätta att jag nu gått ner 11kg på två och en halv månad! Inte fy skam ;)



har även gått och blivit mästerfotograf? haha. tack för kameran, mamsen ♥


Kommentarer
Postat av: Morsan

<3

2010-03-14 @ 14:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0