Mars 8, 2010

Började dagen med en promenad, skulle bara gå och köpa ägg. Var ute och gick i det härliga vårvädret, ringde upp mamma för att kolla läget. Och helt plötsligt blir jag upphämtad av mamma, mormor, morfar och Joline som var på väg till Knalleland. Trots att jag hade på mig fula fleecebyxor och inte hade bortstat håret bestämde jag mig för att följa med. In på Cubus och wow, va mycket fina grejer dem hade! Samlade på mig en hel hög och gick för att prova!

Och vet ni vad det bästa är? Kläderna passade! Så sent som i December kunde jag inte ens drömma om att åla mig in i deras (eller Gina's) kläder. Men tjoohooo! Nu går det minsann! Och bättre ska det bli!!


Det slutade med att jag köpte en riktigt läcker skinnjacka och en vårig blus/skjorta! Hur nice som helst! Hade helst velat köpa mer men man får väl hålla i pengarna lite i alla fall. 698:- gick kalaset på och tja, det kanske är lite mycket för en som bara skulle ut och köpa ägg. Haha. Äggen fick jag iof gratis av mormor och morfar tillslut men man kan ju säga att dem blev rättså dyra ändå... ;)

Jag undrar förresten om det är för tidigt att börja använda skinnjackan redan imorgon. Den är ju rättså tunn och även fast solen skiner så är det ju fortfarande lite kyligt ute. Kan bli lite kallt... men som man brukar säga; vill man vara fin så får man lida pin... eller? Hmm. Detta tåls att tänka på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0