run bitch, run.

Hade tänkt sitta på soffan mest hela dagen idag. Kände att det var läge för en slödag men så började det spöregna utomhus och då får jag ett ryck... tio minuter senare var jag ute och joggade. I regnet! Jag hatar att möta en massa människor när jag joggar, ni vet, man möter någon och så håller man typ andan för att dem inte ska höra att man är andfådd och sen får man typ hjärtstillestånd när man andas ut igen? Hahah. Så jag tänkte att om jag går ut och springer när det regnar - så är det inte så mycket folk ute!

Och jag hade rätt. Mötte endast två-tre personer, en hund och två ankor.

Sprang dessutom mycket längre/mer än vad jag orkat innan! Det tar sig sa han som hade eld i håret! Dock fick min tur bli lite kortare än vad jag hade tänkt ändå för det började nämligen hagla/snöa...... så jag skyndade mig hem.

Men va är det här? Det är Maj nu. Det ska vara sommar. Sommar och sol! Fast ja... det kan gärna vara sommar och lite regn då, så en annan får jogga ifred... i alla fall tills jag får lite bättre kondis! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0